יום ראשון, 3 בינואר 2016

מתן הטבות לבעלי חברות לצורך עריכת ביטוח לעובדיו.

אחרי כול החוקים הסוציאליסטים שהממשלה משיטה על המעסיק, לא פלא שעסקים רבים פושטים רגל או נמצאים בקשיים כלכליים.ההטבה הזו, שמעסיק מממן את הפנסיה של העובד אינה מובנת מאליה, למרות שכבר התרגלנו לראות בה כחלק מחוקי הטבע.
למה למשל שהמעסיק יממן לעובדיו רק את הפנסיה ולא גם לדוגמה את המשכנתה?

אבל עזבו את זה, אחרי כול החוקים האלו, מגיע סוכן הביטוח, לעתים לחברה בקשיים, כשהשכר משולם באופן חלקי לעובדים, כפי שקרה לי לפני כמה שנים בחורב של שנת 2006, כשנפגשתי עם זוג אנשי עסקים בתחילת דרכם בעליו החדשים של מנעולי ירדני בברקן, שהיו כמעט חדלי פירעון.

חוזר משרד האוצר 

נפגשתי אתם כשבועיים לפני חג המולד (מבטחי המשנה בחו"ל היו ברובם בחופשה).אפילו ביטוח למפעל שלהם לא עשו, בגלל שזה הצריך מהם לקבל אישור מכיבוי אש וכדי לקבל את האישור, הם היו זקוקים להתקנת מערכת ספרינקלרים ומשאבת כיבוי אוטומטית, בעלות של כמה מאות אלפי שקלים, מה שלא היה ברשותם בגלל בעיות נזילות בבנק.הבנתי שכדי לעשות ביטוח פנסיוני לכמאה עובדים, שהיו במפעל, אצטרך לסייע לבעלים.

בסיוע חברת הראל ביטוח, שפנו לפנים משורת הדין, למנכ"ל של אחד ממבטחי המשנה בחו"ל, עמו היו בקשרים עסקיים, הם הצליחו לקבל אישור לביטוח המפעל ללא צורך באישור מכבי האש.כדי להמחיש לכם זאת, תארו לכם שהיו מאשרים לכם לעשות ביטוח לרכב שלכם ללא טסט.

לאחר מכן פניתי להנהלת בנק דיסקונט שהחזיקו ב20% מהמניות של חברת הראל וביקשתי מהם להגיע לפגישה עם הבעלים של מפעל מנעולי ירדני והם הגיעו בשמחה.בבוקרו של יום בהיר, הבעלים שפשף את עיניו כלא מאמין: כול הנהלת בנק דיסקונט במחוז מרכז, חנתה אצלו בכניסה למפעל....

לאחר שקיבל את האשראי מהבנק והבעלים נשם לרווחה, עשיתי לכול עובדיו ביטוחי מנהלים ללא הנחות בעמלות והם לא התלוננו לרגע, כי את המשכורת הם קיבלו בזמן וחרב הפיטורים ירד מצווארם...*אחרי כמה שנים המפעל נמכר לקבוצת "אסטרון", אבל זה כבר סיפור אחר.


אחרי כול הסיפור שסיפרתי לכם וזהו רק דוגמה אחת מני רבות, כדי שתבינו את העבודה שאנו עושים מאחורי הקלעים, אני משתומם כשבמשרד המפקח על הביטוח ושוק ההון, מכנים את המעשה שעשיתי כלא פחות מאשר פשע!, כמעשה שוחד מול בעל המפעל במטרה לעשוק את עובדיו!

כך בדיוק הם רואים אותי.
מכנים את סוכני הביטוח בשם "סוכן כפול"...הנה לינק לחוזר שהוציאה המפקחת על הביטוח לעיונכם: לינק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה