אתה מתקשר למוקד כדי לקבל שירות מחברת הביטוח.
ממתין שעות והישועה עדיין לא נראית באופק....
איך מקצרים את זמני ההמתנה למענה המוקדן הטלפוני?
אף פעם אל תבקשו לפנות למוקדן שיעניק לכם שירות, בנושאים כמו: תביעות ביטוח או המתנה לבקשת פדיון כספים וכו'...
מרבית חברות הביטוח והמוקדנים, לא אוהבים פניות כאלו ויעדיפו להשאירכם כמה שיותר זמן בהמתנה, עד שתתייאשו...
הפתרון הוא תמיד לבקש את המכירות, בפנייה לבקשה לרכישת ביטוח חדש.
אל דאגה, לא טעיתם בכתובת, המוקדנים שמוכרים לכם פוליסות, הם אותם מוקדנים שמשאירים אתכם שעות על הקו.
כשאתם מתחילים לשוחח עם המוקדן, המטרה הראשונה במעלה של המוקדן, היא להשאיר אתכם כמה שפחות זמן בשיחה עמו וכמה שיותר זמן בהמתנה ועדיף שתנתקו את השיחה.
מעליו יושבים מנהלי המוקד הטלפוני, שמוודאים שהוא לא משוחח אתכם יותר מדקה, שתיים.
חשוב לדעת: המוקדן לא יכול לנתק לכם את השיחה, הוא ידבר אתכם וינסה לגרום לכם לרדת מהקו בטענות שונות ומשונות: "אני אחזור אליך יותר מאוחר", "זה בטיפול", "הכסף יכנס מחר", "פניתי להנהלה והעברתי את התלונה שלך" וכו'...
ולמחרת אתם מגלים לדאבונכם ששום דבר לא נעשה.
נכון המוקדן ניסה רק להורידכם מהקו...
הפתרון הוא לא לאפשר למוקדן לנפנף אתכם מהקו, גם אם זה ידרוש ממנו להביא את מנכ"ל החברה שנמצא בזה הרגע בחו"ל...
אחרי כמה דקות, תגלו שהמנהלים של המוקדן כבר מראים עצבנות ומתחילים להלחיץ את המוקדן...
תשאירו אותו עוד חמש דקות על הקו ותשמעו את המנהלים מבצעים חרקירי...
אם לא השתכנעתם עדיין לרדת מהקו ועדיין יש לכם את התעוזה להותיר את המוקדן בשיחה אתכם, גם לאחר שהותיר אתכם בהמתנה בטענה, שכביכול הוא הלך לדבר עם ההנהלה (אל דאגה, הוא עבר לשיחה נוספת וחזר אליכם).
אם עדיין אתם עם המוקדן על הקו בשיחה, דעו לכם שניצחתם! ותקבלו את כול מבוקשכם, מבחינת החברת הביטוח, אתם טרבלמייקר ועדיף להפטר מכם כמה שיותר מהר גם אם זה אומר, להעביר אליכם כמה שיותר מהר את הכסף.....
ממתין שעות והישועה עדיין לא נראית באופק....
איך מקצרים את זמני ההמתנה למענה המוקדן הטלפוני?
אף פעם אל תבקשו לפנות למוקדן שיעניק לכם שירות, בנושאים כמו: תביעות ביטוח או המתנה לבקשת פדיון כספים וכו'...
מרבית חברות הביטוח והמוקדנים, לא אוהבים פניות כאלו ויעדיפו להשאירכם כמה שיותר זמן בהמתנה, עד שתתייאשו...
הפתרון הוא תמיד לבקש את המכירות, בפנייה לבקשה לרכישת ביטוח חדש.
אל דאגה, לא טעיתם בכתובת, המוקדנים שמוכרים לכם פוליסות, הם אותם מוקדנים שמשאירים אתכם שעות על הקו.
כשאתם מתחילים לשוחח עם המוקדן, המטרה הראשונה במעלה של המוקדן, היא להשאיר אתכם כמה שפחות זמן בשיחה עמו וכמה שיותר זמן בהמתנה ועדיף שתנתקו את השיחה.
מעליו יושבים מנהלי המוקד הטלפוני, שמוודאים שהוא לא משוחח אתכם יותר מדקה, שתיים.
חשוב לדעת: המוקדן לא יכול לנתק לכם את השיחה, הוא ידבר אתכם וינסה לגרום לכם לרדת מהקו בטענות שונות ומשונות: "אני אחזור אליך יותר מאוחר", "זה בטיפול", "הכסף יכנס מחר", "פניתי להנהלה והעברתי את התלונה שלך" וכו'...
ולמחרת אתם מגלים לדאבונכם ששום דבר לא נעשה.
נכון המוקדן ניסה רק להורידכם מהקו...
הפתרון הוא לא לאפשר למוקדן לנפנף אתכם מהקו, גם אם זה ידרוש ממנו להביא את מנכ"ל החברה שנמצא בזה הרגע בחו"ל...
אחרי כמה דקות, תגלו שהמנהלים של המוקדן כבר מראים עצבנות ומתחילים להלחיץ את המוקדן...
תשאירו אותו עוד חמש דקות על הקו ותשמעו את המנהלים מבצעים חרקירי...
אם לא השתכנעתם עדיין לרדת מהקו ועדיין יש לכם את התעוזה להותיר את המוקדן בשיחה אתכם, גם לאחר שהותיר אתכם בהמתנה בטענה, שכביכול הוא הלך לדבר עם ההנהלה (אל דאגה, הוא עבר לשיחה נוספת וחזר אליכם).
אם עדיין אתם עם המוקדן על הקו בשיחה, דעו לכם שניצחתם! ותקבלו את כול מבוקשכם, מבחינת החברת הביטוח, אתם טרבלמייקר ועדיף להפטר מכם כמה שיותר מהר גם אם זה אומר, להעביר אליכם כמה שיותר מהר את הכסף.....
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה