אודות

אולי תופתע לגלות, שאין לי כול כוונה למכור לך ביטוח כול שהוא.
בוודאי לא לפני ששכנעתי אותך שפגשת את הסוכן הנכון ושאני הוא זה שהיית רוצה שאהיה לצידך ואייצג אותך ברגע האמת מול חברות הביטוח.

אז למה כדאי לכם להיות מיוצגים ע"י סוכן ביטוח? 
כשקיבלתם שירות גרוע מקופת החולים, הפקידה שהעניקה לכם את השירות הגרוע, תמשיך להיות מועסקת ולקבל את שכרה, גם אם תחליטו לנטוש את קופת החולים ולעבור לסניף אחר.

אם תריבו עם פקידי חברת הביטוח ותתלוננו עליהם, אולי תפוצו, אבל הפקיד לא יפוטר וימשיך לקבל את משכורתו מחברת הביטוח.

אם אני אתן לכם שירות גרוע, אזלזל בכם, אתם תחליטו בוודאי להחליף אותי בסוכן אחר.
אני סוכן ביטוח מורשה משנת 2001  ומאז ועד היום לא שמעתי עדיין על סוכן ביטוח שהמשיך לקבל עמלות מחברת הביטוח, לאחר שבוטלה לו הפוליסה ע"י הלקוח שלו, או גרוע מכך, מינו לפוליסה סוכן אחר.

כי את העמלות שלי, את שכרי החודשי אני מקבל ממכם ולכן האינטרס שלי הוא שאתם תמשיכו לשלם את הפוליסה שהפקתי עבורכם.

לכן סדר העדיפויות שלי ברור לכול, כיוון שללא לקוחות אין לי זכות קיום. 
מכאן, שמי שחשוב לי אלו שרכשו בתווכי את  פוליסת הביטוח מחברת הביטוח. 
ברגע האמת אני אייצג אותכם מול חברות הביטוח, כי אין פרסום יותר טוב מלקוח מרוצה שקיבל את מבוקשו מחברת הביטוח...

לכן, בפעם הבאה שעיתונאי או פרסומת מספרת לכם שכדאי לכם לחסוך את סוכן הביטוח ולפנות ישירות לחברת הביטוח, תבדקו מי מרוויח מכך ומי מפסיד...
האם אותו עיתונאי שכתב כך, יפרוש מתפקידו במידה וטעה?
האם אותו פקיד שפרסם את אותה מודעה יחצנית, שמציעה ללקוחות לעקוף את סוכן הביטוח, הוא בעל רישיון בתחום הביטוח? האם ייקח אחריות על מעשיו במידה וטעה?
אני חושב, שאם קראתם עד כאן, אתם מבינים כבר את התשובה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה